Svar till kiki..



Kiki om VET VEM DET ÄR!:
Japp det är jag,jag fick FEL information om det där med Kawaii. Men med den där header saken då skulle min kommentar vara positiv.så förlåt med det där kawaii saken jag är en Otaku så jaaa Otakus är sånna som gillar t.ex. Japan jätte mycke och Lite för mycke

Svar: Men varför sa du så? Du känner ju inte ens mig så hur vet du att jag inte pratar om det i verkligheten? Du känner ju inte ens mina vänner? (Utom min bästis Tova) Och jag tror inte tova skulle sagt så? Varför kommenterade du det?


Kommentarer
Postat av: Kiki

Eeehh,Tova sa att du bloggade jätte mycke om kawaii men aldrig pratade om det då tog min Otaku makten och blev galen..... Så sorry Tova men det var från henne jag fick det första som jag skrev... Jag vet att du inte tror på mig men jag säger sanningen och jag har rätt så många som bevis....

2012-03-12 @ 18:37:52
Postat av: Aliciq

Du känner mig lite.... Kristina... Wow...

2012-03-13 @ 16:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0