VET VEM DET ÄR!

Eller inte riktigt, asså det är någon som kommenterar min blogg och säger att den vet allt om kawaii och bla bla bla och att jag använder kawaii för att göra min blogg populärare och så, men det är inte sant!
Denna person har kommenterat min blogg förut med denna kommentar:
orka skriva namn om Svar till anonym...:
du yasse om du började att göra igår så kan man ju örsta för att man är ny börjare men du kommer säkert bli bätre själv är jag jätte dålig på sånt

Så, jag vet att det är någon som driver med mig och är taskig och så, men vem är du egentligen?
Dåligt av dig att sitta där bakom skärmen och kommentera andras bloggar för att såra folk och så.


Kommentarer
Postat av: Kiki

Japp det är jag,jag fick FEL information om det där med Kawaii. Men med den där header saken då skulle min kommentar vara positiv.så förlåt med det där kawaii saken jag är en Otaku så jaaa Otakus är sånna som gillar t.ex. Japan jätte mycke och Lite för mycke

2012-03-12 @ 18:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0