~My day~

Ja, jag gjorde inget speciellt idag, var då i skolan och sen åkte jag hem ;3
Idag började jag 9.00 (Yeah <3).
Vårat första ämne var mentorstid :P
Vi pratade om lite olika saker, bl.a om att samla in pengar till en klassresa, vilket vi inte kommer hinna före sommarlovet... :(

SKOLPLANERING VECKA 19
(Läxor och saker som man måste veta)
Måndag - Inget.
Tisdag - Engelska prov.
Onsdag - Läsa sida 37-53.
Torsdag - Inget.
Fredag - Läsa sida 55-82.

SKOLPLANERING VECKA 20
Måndag - Uppspel skolpjäs "Det susar i säven" (Berättar mer om det snart)
Tisdag - Börjar 10.00
Onsdag - Läsa sida 85-109.
Torsdag - Ledig, klassen ska sjunga i stan för att samla in pengar till klassresan.
Fredag - Ledig.

Det susar i säven är vår skolpjäs som vi i femman håller på med, jag är då Råtta men kallas för Råttentått. Jag är en envis liten råtta som är för det mesta negativ.. :P
Jag har lika många repliker som huvudrollen (VÄLDIGT MÅNGA), och jag kan dom flesta.
Våran grupp (Jazz) ska uppträda efter Funk och Blues, Funk och blues delar på manuset, och vi får hela för oss själva! :)

Det var väl det?

Bye <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Ja <33

2012-05-07 @ 20:21:42
URL: http://londonryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0