Min dag ♥

Började med då att jag gick till tågstationen och tog Västerhaninge kl 07:39.
Sen från Sundbyberg tog jag buss 506 till Hallonbergen.
Sen var jag då framme i Hallonbergen där min skola ligger :P
Där i centrum träffade jag alla <3 :)
Idrott var då min första lektion, och vår idrott ligger i centrum.
Kom på att mina idrotts kläder var där uppe i mitt skåp i skolan och det var 4 minuter kvar tills vi började! :O
Fick panik och sprang så fort jag kunde! x)
På idrotten var vi ute och spelade fotboll, uuuuhhh. -.-
Fast jag fick ont i smalbenet så jag fick sätta mig på läktaren med Elina och Angela. <3
Vi pratade lite och så :)
Efter idrotten hade vi svenska.
Då jobbade vi med vår "bokcirkel". Jag läser boken "Den dansande djävulen". Den handlar om en föräldrarlös pojke som jobbar hårt i en gruva. Inte så jätte rolig bok men den är okej. Vi fick böckerna av Olve, han delade ut böcker och delade in oss i grupper, önskade jag fick skogens systrar eller den andra som heter rum något.
Dom är läskiga säger dom andra :)
Efter svenskan kommer jag inte ihåg vad det var. x)
Inte så intressant ändå.
Har läxa till imorgon, hela matte häftet, har typ 2 sidor kvar.. Ska nog ta och göra den nu, bloggar kanske mer sen <3

Btw. Min kusin Mellissa från USA är här! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0