Man är pro <3

Slut på rubriker ;)

My day bro

Börjar då med att jag åker till skolan.. Orkar inte berätta ;)
Idag började jag nio, och det första ämnet var mentorstid.
Vi pratade om hur det gick på att sjunga i stan, och vi tjänade in 700! :D
Nu har vi tjänat något med 2000 :)
Vi ska åka till tom tits eller något sånt, för vi kommer inte hinna tjäna in så mycket pengar innan sommaren, men nästa termin ska vi samla igen till klassresa! <3
Hoppas på bodaborg då :)
Efter mentorstiden hade jag studietid -.-'
Jag och Angela jobbade först med våra böcker och sen gjorde vi en engelska stencil.
Det gick bra! ;)
Hon hade sjukt mycket skrattsjuka idag! Och hon smitta mig :3 <3
Efter studietiden var det lunch, det blev kyckling med någon sås och ris.
Sen var det NO och då så kollade vi på två filmer, en handlade om hur snabbmat påverkar kroppen och den andra om hur energidrincker påverkar kroppen.
Sen var det Musik och då jobbade vi med blåsinstrument.
Och sen var det SO och då kommer jag inte ihåg vad vi gjorde.
Sen var jag på fritids och åt mellis och sen åkte jag hem :)
Och nu sitter jag och kollar på tv.

Det var min dag det.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Elli <3

Ja!! Ni skrattade som faaaaaan !! ;) <3

2012-05-21 @ 20:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0