Mamma jobbar till tio.

Japp, så jag ska stanna här till tio, men jag hjälper väl till med det sista när hennes lektion är slut antar jag! ;)
Lite information om imorgon....

Då tar jag det viktigaste då....
1. SPRUTA!!! Andra av livmoderhalscancer sprutan... KOMMER DÖ! Nejdå, den är inte farlig... Hoppas Molly kan följa in med mig, det gjorde hon förra gången och hon var jätte bra på att underhålla mig xD Om hon inte får av lärarna eftersom hon är i en annan grupp så får Yasse följa in, hon är nog lika bra eftersom hon är så himla flummig hela tiden ;)

2. Ska sova hos Yasse, vi ska till hennes moooossteeerr <333333.. Hehe :) Jag är coolast av alla i hela världen 8) Men Yasse tycker att jag är en tönt och man får väl leva med det ;* Ska bli jätte roligt imorgon! :D

Hehe, då var det väl inget mer då :)

image descriptionWhat doesn't kill you makes you stronger..

Töntig jag vet :) Byebye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0