grönan idag<33

Det var jätte kul! <3 Var där med Molly och familjen :) Träffade även Line och My där <3 Och Lucas från min klass.
Roligast idag var nog Extreme och Jetline :D
Molly och Lucas gick in i spökhuset :O Så modiga asså!
Jetline var första gången för Molly och hon var jätte rädd! x)
Men hon åkte den och sen ville hon åka den igen så vi gjorde det :)<3
Mina kusiner är jätte roliga! xD
Extreme åkte först jag, storebrorsan Basse, kusinen Melissa och Line, Molly vågade inte, hon ville att jag skulle åka först och berätta hur den var :)
Sen åkte jag, Line och Molly <3
Det var jätte roligt!
Aja, här kommer lite bilder:

Haha, fett snygga vi är xD Basse, Jag, Melissa, Anthony och Kevin :)

Snygga Molly <3

Ett armband som jag vann :3

Snyggingar man träffade, My och Line <3 Blev något konstigt med bilden där nere.. :P

Det var typ allt?? ;) Tog inte så mycket bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0