Status - Dom 10 första som gillar ska jag skriva om... ♥


Då kör vi då! :D

Roberto Duvalér:
En rolig kille från min förra skola. :p

Felizia Pérez:
En jätte snäll & söt tjej som går i min skola

Ali Hamade:
En wierd kille från min förra skola^^

My Swanström:
En snäll tjej som går i mitt stall

Agnes Boström:
En snäll tjej som gick i min förr-förra skola, går en klass över mig

Jack Fors Ahlberg:
Ännu en wierd kille som går i min parallel klass (5B, B = BUUUU), han är ihop med min bästis Nadja :)

Lovisa Zakariasson:
En tjej som jag inte känner så mycket, men hon verkar snäll. :)

Lisa Siden:
En snäll & söt tjej som jag inte känner så mycket

Athena Khandan:
En jätte snygg och snäll tjej som går i min parallel klass, älskar dig ♥ ;)

Rebecca Piggott:
En azum tjej som går i min förra skola, hon är söt & snäll & rolig

Så, det var alla. Jag skrev inte så mycket om alla men jag orkade typ inte. ;p



Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

Kul att du är med i tävlingen om ett valfritt iphoneskal :D Lycka till!

2012-03-11 @ 17:57:09
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

Kul att du är med och deltar i tävlingen om ringarna :D Lycka till!

2012-03-11 @ 17:58:49
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

Kul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg :D Lycka till!

2012-03-11 @ 17:59:16
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0