Schema till resten av veckan :)

ONSDAG Skolan profilämnen: dans och kör :D, Stallet rida Goldie och på lektion <3. Skötdag på She-Ra <3

TORSDAG Skolan profilämnen: inga, eller idrott om det gills ;), Stallet rida Goldie och hänga med kompisarna :) <3. Kanske sköta She-Ra lite även fast det inte är min dag <3

FREDAG Skolan profilämnen: inga, eller gills bild? :D, Yasse ska sova hos mig om mamma ska tävla så åker vi direkt hem till mig, men om hon inte ska det så ska vi till stallet först och sen hem, men hon kommer troligtvis tävla då så vi kommer nog åka direkt hem :) <3. Om vi åker till stallet så kommer jag rida Goldie. :) Och så har jag skötdag på She-Ra <3

LÖRDAG Köra hem Yasse :(. Stallet hänga med kompisarna, cupcake bakning, rida Goldie, skötdag på She-Ra :D <3.

SÖNDAG
Inget speciellt :) Eller som sagt inget planerat än. ^^

Så, det var nog allt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0