Min eftermiddag i stallet idag ♥

Japp, idag efter skolan så åkte jag till stallet :)
Ska berätta nu lite om vad jag gjorde där ^^


Först tog jag tåget och sen bussen dit. Sen så hämtade mamma mig vid busshållsplatsen och då åkte vi till stallet. :D
I stallet såg jag först Tovas kompisar Alicia, och killarna Carl, Johan och Emil. :)
Sen så gick jag till hö-rummet, och där träffade jag Julia, Emma och Tova

Tova gömde sig för mig uppe på allt hö xD
Men jag hittade henne. ^^
Jag hjälpte Tova med en höpåse (hjälpte jätte mycket) haha, men jag hjälpte till lite, la in typ halva eller en tredjedel.. Eller jag vet inte ;)

Sen så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde :O
Eller jo vi gick till killarna och Alicia, killarna är som små dagisbarn :bigeyes:
Liten konversation mellan mig och Tova:
Jag: Nästa gång får du ta med dig Emil för han ger mig godis. :D
Tova: Det där är Emil! :O
Jag: GAV HAN MIG GODIS?! :bigeyes:

Haha, pinsamt, såg inte ut som honom, och han stog där och liksom kollade på när vi prata.. xD
Killarna sprang och typ hoppa över höpåsarna, som jag sa, hård dag med dagisbarnen.
Haha, killarna lite trötta efter höpåse hoppningen? ;)

Senare så red jag Svalan på lektion, vi hade rätt gallopp (stavning) övningar, det var kul! :)
Önskar jag red Goldie idag också men jag skulle ju rida på lektion och hon gick en lektion idag eftersom hon har mycket energi ;)

Så, det var min roliga dag i stallet med dom underbaraste tjejerna tova, emma och julia, och med alicia och killarna xD




Ps. Var gärna med i min tävling i kategorin "tävlingar".

Kommentarer
Postat av: mystisk men om ni gissar carl så är det inte det tror jag hehe :D

kul dag hehe a hej :D heheehe

XD XD XD XD XD XD XD

2012-03-14 @ 21:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0