Min daaag ♥ :)

...Började med att jag vaknade hos Jacqi bredvid Tova helt oväntat! :O
Nejmen jag och Tova sov ju hos Jacqi så jag vaknade bredvid Tova idag ;)
Berättade för Tova vad jag drömde, en del av det var att jag drömde om Edward i twilight :love:
Men det läskiga var att han gjort ett STORT läskiigt SMIIILLLLEEEE :O Fast jag typ asgarvar för det just nu.. ;p
Sökte på google om det fanns en bild men neej :(
Iaf. nu ska jag nog berätta mer om min dag eftersom rubriken säger det :p
Jag vaknade iaf. hos Jacqi, vi satt och prata ganska länge för vi gick upp ganska tidigt xD
Sen så gick vi och åt frukost, flinngooor :3
Och sen klädde vi på oss tävlingskläder <3
Jag och Tova <3333 :)

Sen så åkte vi typ xD :p
I stallet träffade vi Julia, Emma, Tuuli, My och några andra ;p
Vi gick lite runt i stallet, kommer inte ihåg vad vi riktigt gjorde då.
Men sen var det iallafall banbyggning.
Och sen skulle vi göra iordning våra hästar <3
Jag hade Obelix :D
Jag var 3:e starten.... Läskigt....
Obelix gillar inte när man borstar honom på benet :(
Men han brydde inte sig så mycket idag! <3
Obelix bosig.
Sen gick vi in med hästarna till ridhuset, Obelix gick såklart sist as usual.
Jag satt upp och sen skulle vi typ ha "uppvärmning" med Silvana.
Det var jätte jobbigt när vi skulle stå i lätt sits i typ 10 minuter! :bigeyes:
Fast det har nog blivit bättre sen förra gången.. Så det är väl bra.. Eller? Inte jag som är ridlärare här... ;)
Vi gallopera och det var roligt. :3
Obe var fin. :)
Sen ställde vi upp och Obelix fick stå i sin lilla "hörna".
1:an hoppade banan, 2:an hoppade banan, och sen var det jag som skulle hoppa banan. (BANAN, HAHAHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHHA.) Dålig humor, jag vet :(
Det gick jätte bra och Obelix var sååå duktig! :thumbup:
Fick godkänt, bara en gång till och sen får jag hoppa 50 om jag får av Silvana <3
Min och Tovas rosett <3
Fett stolta vi är <3 ;D

Efter clearrounden åkte HD gänget till täbban <3
Vi typ gick runt jätte länge. :D
Drack smoothie på naked juice bar, åt på donken och åt calippo shots. :)
GOOOTT VAA? :D

Måste tyvärr sova nu, men lägger ut lite mer bilder och så imorn, godnatt bloggen. <3



Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

Kika in och se om just DU vann veckans blogg! Om inte, anmäl dig gärna igen :D

http://jonssonsfoton.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-ny-omgang-2.html#comment

2012-03-18 @ 23:39:02
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0