Min daaaaag <3 ;3

Stallet <33
Jup, idag var jag då i stallet med dom underbaraste; Tova, Julia, Emma & Jacqi <333 :)
Vi hade jätte kul! :3

Ridpass med Goldie <33
Jag red då också finaste Goldie idag! <3 ;*
Vi travade, gjorde lite haltar och så, och sen så tränade vi på märke 1 (dressyr) och det gick såååååå braa, Goldie är såå duktig och fin! Hon har fått ett nytt bett och det var mycket bättre! :) Sen gallopera vi och det var jätte kul men hon var ganska pigg som vanligt ;)

Det var nog allt om min dag, btw. det var earth hour idag ;p

Bild från förut på mig och Goldie <3


Kommentarer
Postat av: Emma <3

Underbara du!! <3333 Någon måste filma när du rider på märkestagningen, vill se!! <33333

2012-04-01 @ 10:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0