Ätit tårta o.s.v. :love:

Idag kom mina kusiner och min moster och min mormor över för att min brorsa fyller år :)
Av mig, mamma och henrik fick kevin en gitarr och ett par hörlurar! Hörlurarna är jätte coola :cool:
Kommer inte ihåg vad han fick av dom andra :p
Vi åt marsipanstååårtaaaa och jordguubbaarr :love: <33
Hitta en "mina vänner" bok som jag hade för jätte längesen!
Asså det var så roliga minnen i dom xD
Från min gamla skola och från min gamla gamla skola <3
Vissa frågor förstog vi typ ingenting av så vi typ bara skrev något :p
På en sida kallade jag mig själv för "Sharpay Martinez", HAHAHAHAHAHAH :bigeyes:

Synd att jag missa skoldiscot idag, det sägs att det var jätte kul.. :(
Men kul att dom hade kul <3

Hejdå, ska fortsätta med dagarna och det sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0