My random day.

Började med att jag åkte till skolan, behöver inte förklara igen eftersom jag har gjort det ganska många gånger nu. ;)
Första ämnet idag var Matte. Vi skulle göra en diagnos, det gick ganska bra. :P
Sen var det bild. Då höll jag på med mitt hus. Först satt jag på taket och sen målade jag allt svart. Mitt hus ser helt miffat ut, alla andras är mycket finare. Mycket mer detaljer och så, men jag hann inte så mycket. Men Nettan (vår bildlärare) ska fixa lite vita remsor runt fönstrena, och då kommer det bli snyggare. :)
Sen hade vi lunch, det blev lasagne, den var okej. :)
Sen var det rast och jag spelade kort som vanligt då ;) <3
Efter rasten var det svenska, vi delades in i grupper och vi skulle skriva en skräck berättelse, men vi fick inte använda ordet rädd. I min grupp var det jag, Molly och Moa :D <3 Vår blev jätte bra och läskig! :O
Den handlade om Lisa som var ensam hemma. Hon hörde ett ljud och gick ner till källaren och bla bla bla. ;) Hon såg en skugga och hon sprang upp till dörren men den var låst. Hon vände sig om och såg att någon stirrade på henne. Hennes mobil låg på rummet. Men hon sökte sig fram med händerna efter källarens telefon. Till slut hittar hon den och ringer sin mamma.
- Hej gumman! Sa hennes mamma.
- Hej, jag är inlåst i..... Sa Lisa.
Men upptaget ljudet avbröt hennes mening.
Hon kollade om telefonen hade teckning, men då såg hon att sladden till telefonen var avkapad.
Hon letade efter en plats där hon kunde sova inatt.
Men plötsligt vaknade hon av telefonen som gjorde ett konstigt ljud, fastän sladden var avkapad.
Hon blev arg och slängde telefonen i golvet! Men ljudet blev bara högre högre... Men till slut, slutade det.
Morgonen efter stog det i aftonbladet att poliserna hade hittat Lisa död i källaren. Dom hade också sett blod hand avtryck på väggen och under det stog det med blod "DET ÄR INTE ÖVER ÄN".

SLUT!

Haha, berätta typ hela historian, fast inte med alla meningar för jag kommer inte ihåg allt. :P

Efter skolan var jag på fritids med Yasse, Angela, Molly, Felicia <3
Till mellis blev det frukt, det var gott. ^^

Det var min dag...

Vad var eran skollunch idag?


Kommentarer
Postat av: Yasemin

LALALALA, KUL! :D DIN BROCOLII

Var vår historia bra? :) <3333

Er var i alla fall jätte bra! ;)

2012-06-01 @ 18:28:18
URL: http://onlyyasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0