my day ♥

jup nu ska jag berätta lite om min dag♥
det började med att jag vakna hos tova (sov hos henne♥).
vi gick upp och kolla lite på tv.
sen åt vi frukost ;)
sen fixade vi oss och sen åkte vi.
vi hämtade tessie (tovas kompis) hos henne för hon skulle följa med :)
sen åkte vi till stallet ♥
där byggde vi bana, fixade våra hästar, o.s.v. ♥
Tova hade Obelix, Jag hade Svante, Emma hade fax, Jacqi hade Brown Boy, Anna hade fax, och Tuuli hade london såklart ;)
för mejj gick det braa ♥ fick precis godkänt så jag fick rosett :D
och det gick bra för alla andra oxå fast tuuli ramla av :(((
hon fick åka in till sjukhuset :'(
men det gick bra som tur va ♥
längst ner på prottokollet fick jag "bra kämpat på en trött häst :)" ♥
jag är stolt :))
och grattis till tova för sin första rosett ♥
efter clearrounden så åkte jag, anna och my hem till tuuli :)
vi gjorde lite olika saker :P

aja..  det va väl allt? video på när jag hoppar kmr snart!

XOXO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0