Måste man ha rubrik?!

Idag har jag varit i skolan.
Har typ bara varit med vänner och så. :)
Igår sov jag hos coola Yasse ♥
Det va jätte kul! :D
Vi gjorde bland annat en tidning på gsm, den blev jätte bra och vi hitta den bästa journalisten. ;)
Håller fortfarande på med den. ;P

Saknar stallet!! ;__; ♥
Saknar Tova oxå!! ;__; ♥
Elr, som sagt, saknar alla som jag saknar. ;D

Har gått med i en tävling i Pollux (Elr nu heter det Pennygirl) där man kan bli doms omslagsflicka.
Skickade in två bilder! En på bara mejj, och en på mejj och She-Ra ♥
Nt helt säkert att just jag vinner, men det är kul att prova. ;)

Vill vara med ngn.....!!!! ♥♥♥
Har typ ganska tråkigt just nu. -_-

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0