Svar på frågestundsfrågor <33

Japp. Stunden ni väntat på. ;)
________________________________________________________________________________________________
Nicole om Frågestund! ♥:
heej julia <3 .... beskriv mig med tre ord...

SVAR: Heej <3 Snäll, söt, allt (bra&snällt) <3

har du sett min blogg?

SVAR: Nej. Men kan kolla på den nu. :)<3

vilka är dina bästisar?

SVAR: Tova, du, Julia, Molly, Michelle, Elina, O.S.V...<33

är du populär?
ja den frågan kan jag faktist svara på : ja! du är populär!!!! <3 saknar dig älsking<3<3<3 puss & kram <3 :P :D

SVAR: Asså, du är den ända som säger det. :/ Saknar dig oxå <33 Puss :)<33
________________________________________________________________________________________

Jacklover <33 om Frågestund! ♥:
Beskriv dig själv med tre bra ord :)

SVAR: Inte en nörd, Inte en tönt, Belieber <33

Beskriv Mig med tre ord ;)

SVAR: Du är allt <333 (snällt&bra)

Gillar du min blogg?

SVAR: Vilken dum fråga.. Såklart jag gör! :)<3

Vilken är din favorit blogg?

SVAR: Har ingen speciell. ;)<3

Puss älskling :*<33

PUSS!<33

________________________________________________________________________________

beckizz<3 om Frågestund! ♥:
Vilken är din favvo mat i skolan? :)
<3333

SVAR: Hamburgare och pannkakor och köttbullar med makaroner.^^<33 Och tacos såklart <33

Hur gammal är din skötar hsät Shee-ra? heter hästen så?:) kmr inte riktigt ihåg:P

SVAR: Hon är 23 <3 Och ja hon heter She-Ra :P<3

puss puss älskar dig mäst// rebecka elr becka i skolan<33

Dsm <3

___________________________________________________________________________

Tennisa om Frågestund! ♥:
Ser du dig som cool eller ocool i klassen?

SVAR: Vet inte... Kanske cool? xD

______________________________________________________________________

sophia ([email protected]) om Frågestund! ♥:
1.Gillar du nån?

SVAR: Ja. :)

2.Vad är ditt favorit djur?

SVAR: Hästar, hundar och katter <3

3.Vad är ditt favorit smycke?

SVAR: Typ alla! :D

4.Favorit mat?

SVAR: Tacos <3

5.Sminkar du din varje dag?

SVAR: Nej.

6.Har du en kille?

SVAR: Nej. :(


Så, det va alla svar på alla frågorna!

Kizzez.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0