Stallrally idag! :D

Japp! Tror nog att jag skulle ha She-Ra, men mamma sa att jag fick byta till Goldie så jag gjorde det x)
Men jag vill ha båda! :(
Men aja.. ;p
Tror nog Tova skulle ha Jojje, för det stog att han skulle gå med, så det är nog troligt.. ;)
Hoppas man får bra poäng, även fast man suger på mockning. :thumbdown:

Idag ska jag rida Goldie oxå :love:
Bilder kmr (om mamma tar några när jag rider) ;)
Och sen har jag lektion idag oxå, men vi ska ha teori och min morbror skulle typ komma över till oss idag och äta middag, så jag vet inte riktigt om jag ska vara med på teorin idag, men mamma sa att hon skulle fixa papprerna från teorin idag, så att jag lär mig lika mycket! :thumbup:

Stallrallyt börjar iaf. om ungefär en timme.^^

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Tussie

sv: ojdå, haha

2012-02-29 @ 10:54:28
URL: http://londonryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0