Stallet idag ♥

Japp ♥
Brandalarmet gick där oxå idag... :o
Men det va för att dom typ gjorde för mycket hamburgare eller något. xP
Men det va ändå läskigt! ;o
När brandalarmet gick så såg jag att Tuuli va där. :)
Men hon skulle typ åka då. :(

Idag red jag igen oxå, i Tovas gamla grupp ♥
Vi skulle rida barbacka, men vi fick inte det eftersom det hade varit brandalarm. :(
Jag red iaf. Sega Jojje, och det gick bra..
Han va ju självklart seg men det gick ganska bra. :P
Vi travade och skrittade över bommar och sen galloperade vi.^^

När jag skulle rida så kom Emma
Och sen Jacqi
Vi skrattade som vanligt då.
Och jag och Jacqi gömde oss för Emma i omklädningsrummet, det va jätte kul! :D

Aja, det va väl det..



Kommentarer
Postat av: Tussie

Tack för länkning <333 ;)

2012-02-05 @ 18:45:42
URL: http://londonryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0