sovt över hos den bästa <333

Japp, sov över hos den bästa igår <333 (Tova såklart) <333 ;)
Vi sände live på gsm, och det va jätte kul! <3
Bästa sändningen jag varit med om ever. ;D
Och vi fick väldigt bra kritik när vi sjöng. :)

Idag så va vi i täbban med Tessie, Alicia, och några killar från doms klass.^^
Vi sålde hjärt-pins (man stödjer typ lung och hjärt fonden) till doms klassresa. :)
Jag och Tova tjäna ihop ungefär 300 kr, och Tova snodde typ alltid Tessies kunder! xD
Vi drack smoothie från naked juice bar, vi åt på burger king och sen så åt vi cupcakes på ett café där <33
Den vita är Tovas (choklad), den ljus bruna är min (lakrits) och den lila är Tessies (blåbär) <3
Min va as god <3 :3 OMNOMNOMNOMNOM :'3

Har nothing else to say. x)

Kizzez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0