mello <3

kollar på mello <3
vem tycker ni va bäst? kommentera! :)


idag va det clearround och jag va med..
hade she-ra <3
asså det gick sådär för mig..
fick 52%. :/
she-ra va JÄTTE het!!! :o
och jag rev 2 hinder.. :(
fick ingen rosett.
och det gick sådär.
för alla andra gick det jätte bra <3
julia red kosa och hon rev 1 hinder men det va jätte bra. :)
jacqi red fridoline (SUPRIIISEEE!), det va jätte bra, hon hoppa 50.^^
emma eller tuuli kom inte med. :(
tova skulle vara med men jag vet inte riktigt vad som hände. :(
men hon skulle iaf. ha idefix <3 och det skulle säkert gått jätte bra! :)

nu ska jag tillbaks till mello, bye bye please dont cry.. :* (vet inte vart det kom ifrån!)




Kommentarer
Postat av: Emma

Det gick jättebra Julia!! :D

Tuuli och jag kom inte med men nästa gång ;)

Tova hade inte kollat datumet så han kunde inte :/

2012-02-12 @ 09:08:52
Postat av: Tussie

Röstade på Ulrik ;) Skulle du kunna börja blogga på HorseDreamers igen? :) Känns konstigt att vara ensam där... :S

2012-02-12 @ 10:41:28
URL: http://londonryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0