Kista todaay. :P

Japp, jag va i kista centrum idag, efter jag hade varit hos Yasse. :)

Vi kom dit och åt lunch, Burger King, NOM. :V
Sen så hörde jag att Elina va där, så jag gick till henne <3
Vi kollade på skor, kläder, fick MASSOR av rabbatt på Desigual <33
Men typ inga kläder passar ju mig där så det va väl inget att ha??
Så jag la det på ett bord där, lyckos dom som fick dom rabbatterna.
Eftersom rabbatterna går ut imorn så är det ingen idé att ge dom till kompisar. ;)
Sen så åt Elina och hennes mamma sushiii, jag följde med, men jag åt nt sushi eftersom jag nt gillar det.
Men jag drack sluussh och misonsoppa. 8)
Sen var jag tvungen att åka hem. ;(

Så nu sitter jag home och computar lite. Med lite menar jag mkt.^^

Kizzez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0