Dagens ridpass med Goldie

Nu ska jag berätta lite om dagens ridpass med Goldie! :)
Började med att jag sadlade och tränsade och satt på benskydden.
Sen så ledde jag ut Goldie.
Där drog jag ner stygbyglarna och satt upp. (Mamma hade redan spänt sadelgjorden inne i boxen)
Sen så gick vi ute, en liten promenad i skogen. :)
Indy var med, och det va ganska jobbigt för han typ stannade hela tiden!
Men då tränade jag ju på att göra halt med Goldie, så det va ju ändå bra träning. :thumbup:
Mamma gick bredvid mig med ett grimmskaft, för det va ju första gången jag red ut med Goldie.
Och det va jätte halt, så mamma typ gled bredvid mig. :p
Men det va iallafall jätte kul! :love:
Vi travade också lite.

Det va allt om ridpasset idag!

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0