ThA stAllEt TOdääjj ;*

Började med då att jag kom dit :3
Där träffa jag först Emma sen Jacqi. :) Tova skulle komma idag men hon kom inte. ;(
Sen där emellan var vi nog mest med varandra och flumma. <3
Sen var vi typ "funktionärer" på tävlingen idag. Vi hämtade lappar som vi gav till Antonia, vi fick godis av henne, tack Antonia! :D Sen fick vi toast, mer och en godsak från cafeet för att vi hjälpte till :)<3 Jag och Jacqi hjälpte också till med att hämta prottokollen och att lämna dom. Vi hade jätte kul! ^^
Sen visade Malin mig sina balett moves. 8) Hon borde verkligen bli en balettdansös!
Vi hjälpte Malin med att fodra också.

Det var väl allt för nu. Byyyeee <33

image description

Julia Martinez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0