Svar på frågestunden <3

Vilka lektioner går Goldie med på? Typ nivå 2 eller 3. :)

Fanta vs Cola? Cola

Chips vs Godis? Går inte att välja enligt mig ;)

Har du ngt husdjur? En katt som heter Mimmi, En hund som heter Indy, En sköldpadda som heter Sköldis, och sen har min mamma en häst som heter Adona :)

Bästa vän? Tova, Yasse, Angel-Eye, Rebecka, Michelle, Nadja, Elina, Julia, Emma, Molly, o.s.v. (Har ganska många xD) <3

Vad heter din favorithäst!! Goldie och She-Ra <3

Idol? Justin Bieber <3

Favorit film? Twilliiighhhtt :3

Favorit TV-serie? Vet inte... En av dom är nog top model och desperate housewives. ^^

Justin Bieber vs One direction? Justin Bieber <3

Hästar vs hundar? Älskar båda men svaret är hästar <3

Sjunga vs dansa? Svårt, älskar båda lika mycket! :)

Tönt, varför vill du vara min bästis? För att jag vill ;) Du är snäll, rolig, underbar och allt! (Snällt) :)<3

Vilken hemsida gör du dina designer? Dääädoooo.. Nejmen jag gör dom på pixlr.com :*

Om du fick en önskning vad skulle du gjort då? Vet inte, lite hemliga saker ;) En av dom är att få en iphone 4s vit <3

Varför bor din syster i Japan? För att hon vill..? Eller jag vet inte, fråga inte mig, fråga henne! ;)

Det var alla frågor! :) Tack för alla som frågade <3

Häjdo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0