Stallet

Japp, som ni såg på rubriken så är jag i stallet, mamma jobbar sent.
Tänkte berätta lite om lektionen från igår :)

Fridolin
Igår på lektionen för Eva hade jag Fridolin. Vi hade hoppning. :D
Det gick jätte bra och jag insåg att Fridde är jätte duktig i hoppning. ^^
Men idag var han inte så snäll i boxen, han bet mig på handen :(
Men iallafall, på första hindret där vi gallopera så ramla jag nästan av! Fast efter det så gick det "super".

Stallet idag
Idag kom jag till stallet med Jacqi <3 ;3
Vi hade kul.
Sen kom Tova, My & Line <3 :)
Sen kommer jag inte ihåg :=)

image description

Jag och Jacqi stallvärdinnor igår :*
Sheeeee <3
Sheeee igen <3

Julia Martinez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0