My day (:

Skolan
Började då med skolan :P Kom dit typ klockan 8.00 och då märkte jag att jag började halv 10 idag -.-' Blev så irriterad!
Mitt första ämne idag var kör. Sen Engelska, Lunch, Dans & sist Svenska. Idag slutade vi klockan halv 3. :)
Sen hade jag tänkt att äta mellis men det hann jag inte för jag skulle till tåget.

Stallet
Tog tåg och buss till stallet. Där hämta mamma mig. :) Sen gick jag och bytte om med Jacqi :3 och sen gick vi till Tova <3 Och sen träffade jag Julia & Emma & My :D <3
Efter ett tag så skulle jag rida på lektion. Jag hade She-Ra! <3 :) Vi hade uteritt idag. Det gick jätte bra och She-Ra var jätte pigg!^^ Men hon var ändå bäst. Sen åkte jag hem. :(

NU HEMMA :((
Nu är jag hemma som ni kanske märkt. ;) Sitter vid datan och bloggar och lite sådär. För typ 40 minuter sen duschade jag. Nu ska jag fixa lite dagens fråga och så.


Julia Martinez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0