Landet med sötnosen! :) <333

Imorgon ska jag sova över hos Tova för att på Torsdag morgon ska vi till hennes land! (torsdag-måndag) :D<333
Det kommer bli jätte kul och jag längtar verkligen! :)
Och det som också är skönt är att jag är ledig från skolan på Torsdag då :3
Men jag är sur för att Tova har börjat på volleyboll så hon kommer inte på onsdagar till stallet!!! ;(
Men jag träffar ju henne ändå på andra dagar när hon är i stallet ;) <3

Aja, nu ska jag göra en matteläxa & en engelskaläxa som ska vara inlämnad imorgon (matteläxan ska egentligen vara inlämnad på torsdag men jag ska ju vara ledig då så jag behövde göra den till imorgon.. ;p)

Vad ska ni göra i helgen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0