En underbar dag i stallet ❤

Japp :)
Började med att jag åkte buss dit med Tova kl typ halv tio ❤
Sen i stallet träffa vi lite random personer som My, Line, Jacqi & jag vet inte :)
På märkes dressyren hade jag goldie, line hade Brownie och Jacqi had fridds (näääheee?!) och Tova hade sheeee :* och Anna hade mars tror jag..? Och tuuli hade Obelix & London :)
Det gick jätte bra för alla!
Jag fick exakt godkänt, alltså 60%, är ganska nöjd. ❤
Sheeee, galoppera typ iväg vid dommarbordet, hon är ganska rädd för såna saker, men sen gick det jätte bra! :) ❤ (Tova red henne ❤)
Sen så skulle jag sköta om Sheeeeeee men precis då ringer mamma och säger att vi ska hem -.-'
Btw. Adona (mammas häst) är halt ;( stackarn! Mamma var med henne på kliniken eller vad det nu heter, och hon sa att det gick bra :)

//Julia ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0