Resultat :p

Det gick jätte bra och det var jätte kul :)
Var "nästan" påväg att ramla av efter andra hindret ;p
Jag fick efteranmäla till november lovs dressyren!! Så nu har jag efteranmält mej :p
________________________________
Namn: Julia.M
Program: M1 - Märke ett
Önskehästar: She-Ra, Lucifer och
________________________________
Hihi <3
Här är dom hästarna som mina kompisar fick, jag har nt fått en häst en eftersom jag efteranmälde mej :p :
________________________________
Julia.B - She-Ra ( dumma henne <3 )
Tuuli.E - London
My.S - Tintin
Emma.H - Obelix
________________________________
Vem fick du på novemberlovs dressyren? Kommentera vilken häst =)

Tjoooww // Jammiie


Kommentarer
Postat av: Jag heter....

Älskar dej me! <3



Ps: Jag är inte dum ;)

2011-10-31 @ 19:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0