Om provinspelningen <3

Det började ju med att mamma fick ett mejl där det stog att dom undra om jag ville provspela för fanny i teaterpjäsen Fanny och alexander.
Och då undra dom om vi kunde komma till Dramaten i stan idag kl halv åtta!
Och då tacka vi ja.
Då åkte vi hem, jag fixade mej, vi åt middag o.s.v.
Sen åkte vi till Dramaten =)
Där träffade jag kimberly som oxå hade fått erbjudandet att komma och provspela!
Så då gick vi två in tillsammans och provspelade <3
Vi turades om att va Alexander och Fanny och dom filmade, det va jätte kul, jag blev ganska nöjd =)
Imorn får vi svar om jag kom med till nästa provinspelning, alltså typ del2.
Man hoppas på det bästa!

Kram
//Jullan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0