Ridläger dag 4<33

Det har gått 4 dagar av ridlägret och snart är det slut :(
Aja dagen har varit som alla andra dagar förutom dom här sakerna:
På teorin så skulle vi fylla i alla träns och sadel delarna.
På första lektionen så red vi barbacka och tränade till uppvisningen.
På andra lektionen så gick vi ut lite och sen tränade på uppvisningen igen :)
Jag rider bredvid tova <33 :)
fast det blev nt som kadrill vi red på led.
Bara på början när vi skulle hälsa så red vi bredvid varandra och likadant på slutet :)
Emma red först <33

Jag och Tova har gjort en blogg tillsammans som heter:
www.stallbastisar.blogg.se

Läs den & kommentera <33

Pözz<3

Mig:
Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0