Home sweet Home <3 XD

Haha hade bara lust att ha en sån rubrik XD

Idag har jag gjort det häääär::
1. åkt till stallet.
2. börjat ridlägret
3. hjälpt den som jag delar häst med ( hon skulle rida )
4. haft teori
5. ridit
6. sadlat och tränsat av SheRa och ryktat av henne
7. ätit lunch
8. ridit igen
9. hjälpt den som jag delar SheRa med ( hon skulle rida, vi rider 2 ggr om dagen )
10. mockat
11. fixat höpåsar
12. tvätta box
13. persedelvård
14. städat utanför boxen
15. hjälpt den som jag delar hästen med ( jag sadlade och tränsade av och sen ryktade )
16. persedelvård igen
17. mellis
18. varit med Tuuli och Tova <33
19. Sluuutt i stallet för idag :(

Det var det jag gjorde i stallet idag <3
Mkt att göra va?
Men det går iallafall så fort XD

Tuulis skämt:
Tuulis granne heter Göran och hans fru heter ann.
- Vad Gör ann Göran?

Skrattade för det lät lite roligt XD :3

Om ni har gosupermodel så skriv vad du heter i kommentarerna, om du nt har så gååå meed <3:
www.gosupermodel.se
Jag heter Coola_Jullan där <33

Miiiiiinnnnn:
Dont you just löööövvveeee himmm??

Pözz<333


Kommentarer
Postat av: Tuuli

Heej så du tog med mitt skämt!?

2011-07-05 @ 19:35:50
URL: http://laurette.blogg.se/
Postat av: Julia

Jaa XD

2011-07-05 @ 20:40:30
URL: http://onlyjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0