Fiina Tova<3

Älskar dig,
det är en stor grej.
Du är underbar,
i alla dar.
Du är snällast & bäst,
och vi båda älskar häst XD
Rubriken säger allt,
Du är alltid där för en även om det är blåsigt & kallt.
Du är jätte snäll,
så snäll att du aldrig får skäll.
Hur kan man leva utan dig,
för mig är det en stor grej.
Det var allt jag ville säga,
men du ska veta att jag älskar dig & att du är en äkta vän <3333


LOVE U TOVA<3333
Källa: www.sweettovilovi.blogg.se

Tova & jag:
<2333
Tova till höger & ja till vänster.

Tova blev snygg & söt och jag......


Kommentarer
Postat av: Tova

Älskar dig <3

2011-07-07 @ 21:00:26
Postat av: Julia

Älskar dejj med<3

2011-07-07 @ 21:32:45
URL: http://onlyjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0