stallet todayy ;**♥

Juuuuhh idag va jag i stallet med underbara personer
Med Tova, Emma, Tuuli, Jacqi och Anna

Det va jätte kul!

Det va ju julshow i stallet idag oxå :)
Jag och Tova va med i luciatåget^^
Vi fick nt rida men vi fick leda mimmi och svalan

Tova svalan och jag mimmi :p
Vi var tomtar xD


Nu ska jag berätta ngt roligt...
Vi hade ju julklapps utdelning..
Och då så räckte "jultomten" tuuli och anna ett stort paket och dom typ fightades om paketet xD
Till slut fick tuuli det.
När hon öppna det så...
VAR DET EN BARBIE DÄR!!!! xD
ASSÅ ÄRLIGT VI ASGARVADE SÅÅÅÅÅ MKT!!!!!


haha!

men tova fick en jätte fin rykt borste


BILDEEER:
Jag och Sherizzen
♥ (suddig bild)
Jag och Mimmi

Tova och Svalan

Mimmi

Mimmi igen


SLUT x)

det va ganska suddiga bilder men jaja


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0