stallet igen ;) ♥

juup nu ska jag berätta lite om dagen i stallet med Tova, Emma, Carro, Julia, Emelie och Jacqi <3
Först så kom jag typ till stallet kl 9.00 ;O för min brorsa börja 8.10 idag så jag fick komma till stallet tidigt :p
Där va jag typ ensam ganska länge...
Men jag hade datan x) väntade typ på att She-Ra skulle komma in <3
Sen så sa Malin att Emma och Carro va här! Emma hade nt sagt någonting! ;O <3
Då va vi typ med varandra :) <3
Sen kom Tova <3
Och då va vi fyra med varandra^^<3
Vi gick upp till kafeterian och då kom Julia <3
Då åt vi alla Toast <3 TOAST GÄNGET xD
Sen typ så skrattade vi HELA tiden!
Tova och Emma slutade fred men det blev typ aldrig fred xP <3
Lika med Emma och Julia xP <3
Sen så kom jag nt ihåg vad vi gjorde ;O
Vi kanske pratade..? <3
Haha jaja <3

Det va lite om min stall-dag <3

XOXO <3


btw. älskar er som jag va med idag <33 ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0