har sovit hos underbara yasse ♥

Ja så nu ska jag berätta lite om vad vi gjorde :p

Fredag


Vi åkte till kista centrum från skolan för att kolla på breaking dawn ;p
Den va jätte bra även fast det va andra gången för mej fast första gången för yasse!
Vi åt på donken innan :)
Sen åkte vi till hennes mammas jobb med hennes låtsas syster Felizia

Där klippte jag mej (hennes mamma jobbar som frisör) ^^
Sen kom pappa och han sjussade oss hem till yasse

Där hemma åt vi köttbullar med makaroner :p
Sen kolla vi på idol medans vi brottades i soffan xD
Yasse vann ofc. ;)

Det va synd att Moa åkte ut men bra att Amanda åkte till finaaal

Och vet ni vad!?
Robin härmar oss!!! Kolla vi ska sjunga One love på julshowen och då sjöng han den?
Och vi ska ju oxå sjunga let me entertain you på julshowen och han sjöng den oxå!?
HÄRMAPA ;pp

Fast han visste ju nt såå...


Lördag

Vi vaknade och åt flingor

Sen kolla vi på ANT farmen fast missa typ halva :p
Sen kom hennes mamma och då gick vi ner till buss stationen för vi skulle till yasses dans uppvisning (hennes mamma va på jobbet)

Då fick vi typ vänta i en timme på bussen för det va jätte mkt trafik!!
Det stog typ 1 min och sen ändrades det typ hela tiden till 4 min
> <
Vi stog där och frös ijäl!
Sen kom ju ofc. bussen :p
Vi åkte till tensta centrum för pappa skulle hämta oss där och köra oss till hennes dans uppvisning

Sen va vi framme och trodde att vi va sena men vi hann ;)
Innan hon skulle uppträda så fikade vi lite ;p

Sen va det hennes grupps tur och hon går på NYB street :)
Det va jätte bra och yasse var ofc. bäst ;p

På dans uppvisningen träffa vi våra kompisar Michelle och Amanda

Dom hade uppvisning på disco :)
Jag och yasse kanske ska börja på NYB disco tsm

Yasse går på Kindahls Danskola :p
Efter uppvisningen gick vi till glitter och då köpte yasse ett likadant skal som mejj (vi va i vällingby centrum)

Sen åt vi på donken och då så glömde jag mitt telefon lösenord så min mobil kunde nt låsas upp :p
Jag åt kyckling bitar med pommes och cheddar dip och yasse åt en cheese burgare och en kyckling burgare

Sen när vi skulle till bilen så blåste det JÄTTE mkt!!
Jag och yasse flög nästan bort.. och tänk er min lillebror :p
Sen sjussade vi hem yasse och hennes mamma och sen åkte vi hem ":("



Jaja det va typ allt?


Juste trodde ni att jag skulle glömma bilderna när vi brottas och när yasse spelar piano? haha tror ni att jag e dum elr!?

Yasse spelar piano

Vi i soffan :p

Brottnings match :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0