Today <3

Idag var jag i skolan som vanligt och nu ska jag berätta lite om dagen:

Först så åkte jag buss till skolan med Nadja och Linnea.
Sen kl 8:30 så började vi, engelska ( tråkigt ).
Då hade vi förhör och så fick vi våra nya glosor o.s.v.
Sen var det rast.
Efter rasten var det sång =)
Vi sjöng en låt som heter Change The World <3
Efter sången så hade vi liten kort rast.
Sen var det Svenska -.-'
Då var det typ lässtund och jag läste en twilight bok som jag nt kmr ihåg vah den heter..
Sen var det lunch det blev typ fisk och potatis blääää....
Fast jag åt bara sallad då..
Sen var det rast och efter rasten var det drama <3
På draman så var man typ 2 och 2 och skulle göra olika saker.
Och sen på draman så var typ Angela författare och då skulle alla typ göra det som hon säger.
Tex. Angela säger: Det var en gång..
Och då ska man typ göra en gång xD o.s.v
Sen var det Matte och sen var det slut, vi slutade kl 14:30..
Jag åkte tåg och buss till stallet efter skolan vid typ 3 tiden..
I stallet träffade jag My och Tova <3
Fast jag var där nt så länge för att vi skulle hämta kevin kl 5 :(
Men jag hälsade iallafall på Curt och Jojje och Best Friend och Adona <3
Hälsade nt på She-Ra för att hon var på lektion :(
Aja det var lite om min dag <3

Imorgon börjar vi kl 9:30!!
NIIIICCCEEE :O <333

Kramizzar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0