Tjo. :cool:

Hejsan alla gummor :) Just nu sitter jag och Yasse lite vid datan och ska snart äta tacos <3 8D

Min dag;
Började med att jag åkte till skolan, vi hade ämnena: matte, bild, svenska. Vi slutade tio i två och började halv nio. :)
Det roligaste ämnet idag var nog matte^^ För jag och Yasse byggde klossar :D
Det var kul <3
Sen när vi hade slutat åt vi mellis på fritids, det blev mackor med smelt ost, det var såå gott.
Sen åkte jag och Yasse och hämtade Kevin på min förra skola (han går där) och sen åkte vi hem. :thumbup:
Hemma blev vi utelåsta för jag hittade inte min hemma nyckel, ligger säkert på upphittade saker i skolan -.-
Så vi var utelåsta i regnet i ungefär 1 timme :bigeyes: Det var jobbigt...
Men som tur var så kom min låtsaspappa Henrik sen och räddade oss :D
Yasse ska sova hos mig idag till er som inte vet det <33
Just nu sitter Yasse och spelar Rumble på min mobil och jag bloggar som sagt. ;p

Poss Poss ;*


Driv bild. xD

Kommentarer
Postat av: Tussie

Svara gärna på dagens fråga!



http://londonryttaren.blogg.se/2012/march/dagens-fraga-22.html#comment

2012-03-31 @ 08:24:45
URL: http://londonryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0