Svar på kommentar :(

hej julia.vi har kollat på din blogg lite grann och set att du säger att du gillar Kawaii och sånt som vi Otakus gör. men jag känner din vän (säger inte vem) och hon har sagt att du skriver jätte mycket om kawaii på din blogg men aldrig pratar om det. vi tror att du försöker få uppmärkasmhet av det som VI Otakus håller på med och att din statistik ökar genom att använda våran hobby till att få din blogg populärare. så vi säger att du ska sluta och att du tyvär inte får vara med i våran Otaku Förening för att du anväder våran hobby för att göra din blogg mer populär!!!

Svar: 1. Har pratat om kawaaii på min blogg 2 gånger.
2. Pratar visst om det, vem är det som kommenterar?!
3. Har en kawaii tidning på en hemsida så jag tror jag vet en del om det.


Kommentarer
Postat av: En av Otaku föreningens medlemmar

Vem är chii om du vet så mycket om Kawaii?



2012-03-12 @ 18:06:05
Postat av: En av Otaku föreningens medlemmar

Och jag vet mer om kawaii än dig för att jag är en Otaku (Japan)

2012-03-12 @ 18:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0