Stallet <3

Heejsan! :)
Idag har jag ridit Goldie och det gick bra <3 Hon var bara lite jobbig ibland :p
Men annars gick det bra <3
Vi travade, skrittade, gjorde haltar och volter, och sen tränade vi på dressyrmärkesbanan^^
Måste träna på lite saker där.. Ska träna på den på Lördag också :)
Idag i stallet var jag med Tova, My, Jacqi och Line <3 :)
Vi hade jätte kul! <3
När dom red så satt jag helt forever alone i cafeét som ni kanske såg i mitt förrförra inlägg.. x(
Men sen kom Tovas mamma och satt med mig :)
Det var någon som ramlade av på Tovas lektion, någon på Obelix, dom galoppera utan stigbyglar så hon tappa nog balansen.
Men det gick bra. Dom ska få fika nästa teori för att någon ramla av. :(
Lyckos dom men stackars den som ramla av! xP
Fast det såg ut som om hon skrattade :p
Så det gick nog bra :)
Kör lite random stuffs here för jag har inget att göra, mamma ska stänga idag :p
När Tova hade gått gick jag till min älskling (She-Ra) för att sköta om henne lite <3
Hon är fööör underbar <333
Älskar dig She-Ra :love:
Snart ska jag nog gå och hjälpa mamma med fodringen.
PAX för She-Ra & Goldie :D
Jag är en sån som gillar att paxa saker ibland.

Har inget mer att skriva, ska nog smsa mamma och fråga om vi ska fodra nu. :)


Love yoou <3


Kommentarer
Postat av: Emandem <33

Vi får smyga oss in på deras teori ;) <333

2012-03-29 @ 21:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0