♥idag♥

Idag har jag varit i skolan ofc....
De roligah ämnena vi hade idag vah sång o drama :)<33
Vi tränade till julshowen på båda ;p
Resten av ämnena e tråkigaah... =_=
Sen på fritids körde jag, elina, angela, felicia, kimberly och 2 andra anden i glaset ;O
Det vah läskigt för det funkade!!!
Men ändå lite spännandeh..
Vi frågade vem är du och då sa den ut med er, det vah JÄTTE läskigt!! ;O ;O ;O
Men det funkade ärligt!!
Jaja ska nt ge er mardrömmar nuh.. :p

Imorn ska jag till stallet och då träffar jag de underbarasteh personernaa!!! <33
JULIA OCH TOVA ;D <333
hihi ^^
ska hoppa svalan imorrn.... <33



Kommentarer
Postat av: Jaaaaaag!

love U Julia! <3 <3 <3 <3

2011-11-15 @ 18:19:35
URL: http://stallbastisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0