fb <3

ja jag skulle skriva om några personer på fb, för jag skrev typ dom som gillar detta skriver jag ngt snällt om på min blogg :p <3

Julia Bjurman - Världens snällaste, gulligaste o.s.v <3 Min bästis <3 juliajack.blogg.se

My Swanström - En snäll, söt tjej som går i samma stall som jaag <3

Tristan Trulle Lek - En söt, rolig kille som bor i skåne ;)

Emelie Ahrens - en snäll, rolig tjej i stallet <3 tabybrudarna.blogg.se

Elisen Sönnerbrandt - En snäll, söt, rolig tjej i min klass <3

Smilla Norryd - En snäll söt rolig tjej <3  tinkersmilla.blogg.se

Jacqi Krook - En söt nöt som är super snääll <3 känner henne från stallet ;)

Lovisa Zakariasson - En snäll tjej från stallet <3

Amanda Westin - En snäll söt rolig tjej <3 Min brorsas syster :) ( fråga nt om att det är min brorsas syster, det är komplicerat ) :p

Alexandra Sötizz - Världens sötaste, snällaste o.s.v. <3 Min bästis :) går i min gamla skola ^^ wwwsweetbff.blogg.se

Nathalie Seriöst Moen - En snäll söt tjej som går i min gamla skola <3

Jonatan Johansson - En rolig kille som går i min gamla skola :)

så det var alla!
men jag skulle vilja ta med en till som nt har gillat...

Tova Ridning Forsgren - Världens sötaste, underbaraste, snällaste och ALLT <3 Min bääästiiss <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 o.s.v. towi.se

hihi <3 bye bye honeybye <3


/// meee!

Kommentarer
Postat av: Tova

jag å smilla är nt bästisar????

2011-11-02 @ 21:22:23
URL: http://www.towi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0