about today :)

Först gick jag upp typ 7 eftersom mamma hämtade mej 8.
Sen hämtade mamma mej 8 och då lämnade vi först kevin på fritids och sen åkteh vi till stallet.
I stallet vah det först samling och sen så gick jag till jojjeh och gjorde ordning hnm.
Mamma knoppade hnm, han blev jätte fin!
Sen sadlade vi och tränsade, han försökte bita mej ibland :p
Sen gick vi in i ridhuset, där ställde vi upp på medellinjen och satt upp.
Sen red vi "framridning" ^^!
Han vah jätte fin dåe :)
Sen började dressyren <3
Jag var nr 5 och det gick jätte bra!!!
Fast han vah lite seg och jag måste tränah på vägarna ;)
Efter det vah jag bara i stallet, jag hjälpte mamma med montana, skötte om she-ra o.s.v.
Och så tog jag oxå in sherizzen, lucce och idefix in från hagen :)
Sen vah jag med Jacqi och red igen i mammas nivå 2a :)
Jag red Obelix, det gick bra!

Kram // JULLAN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0